حمایت گواردیولا از آنری و زلاتان
نوشته شده توسط : hosein sara

 

سایت گل- این روزها همگان به انتقاد از تیری آنری ستاره فرانسوی بارسلونا می پردازند. از یکسو رسانه های کاتالان عملکرد او را زیر سوال برده اند و از سوی دیگر رسانه های فرانسوی از او انتقاد می کنند

در این میان پپ گواردیولا در صحبتهایی با انتقاد از تحت فشار قرار دادن ستاره فرانسوی در هفته های اخیر به حمایت از تیری آنری برخاسته است.

پپ در صحبتهایی در این رابطه گفت:« آنری بازیکن بدی نیست. اگر ما بخواهیم بگوئیم که آنری نمی خواهد بازی کند تا در رقابتهای جام جهانی آماده باشد، درست نیست و کاملا ناعادلانه است. او نمی تواند در همه دیدارها روانه میدان شود.»

مربی بارسلونا ادامه داد:« آنری در فصل گذشته 26 گل به ثمر رساند و یکی از مهره های کلیدی تیم ما در کسب6 جام قهرمانی بود. بدون آنری ما نمی توانستیم این جامها را فتح کنیم و تی تی یکی از بازیکنان مهم تیم ماست.اکنون او ضعیف به نظر می رسد و به همین دلیل ما به او حتی بیشتر از قبل کمک خواهیم کرد و فرصتهای بیشتری را در اختیار او قرار خواهیم داد.مشکل تی تی مشکل فیزیکی یا روانی نیست. گاهی وقتها امور سخت تر از حالت عادی می باشد و ما باید به او کمک کنیم.»

گواردیولا درادامه به دفاع از مهاجم سوئدی تیمش پرداخت و با حمایت از زلاتان در مقابل انتقادات هواداران بارسا که در جریان دیدار این تیم مقابل مالاگا به نشانه انتقاد برای زلاتان سوت می زدند گفت:« این رفتارها اصلا برروی زلاتان تاثیری ندارد. هوادارانی هم او را تشویق می کردند. در یک ورزشگاه گاهی وقتها تو را تشویق می کنند و گاهی وقتها تو را هو می کنند.»

این مربی جوان در پایان صحبتهایش با رد صحبتهایی در مورد تغییر استراتژی تیم در هفته های اخیرگفت:« ما با دو محور بازی نمی کنیم. بازیکنان در زمین حرکت می کنند.وقتی دانی آلوس رو به جلو می رود، ما با یک، دو یا سه دفاع بازی می کنیم و هیچ وقت سیستم 3-3-4 ثابت نداریم. سیستم تیم ما براساس حمله چیده می شود و هیچ کسی نمی تواند چنین سیستمی را با 5 مدافع پیاده کند. تیم مادریدی این سیستم را سالها دنبال می کرد.»




:: بازدید از این مطلب : 935
|
امتیاز مطلب : 140
|
تعداد امتیازدهندگان : 42
|
مجموع امتیاز : 42
تاریخ انتشار : 15 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: